back & forth

Och vips så var jag hemma igen. En sväng till Stockholm går skapligt fort måste jag säga.
För er som undrar så gick det helt okej när jag var hos Stockholmsgruppen idag. Fick göra i princip samma sak som förra gången, dvs fylla i papper och fotograferas. Anledningen till att vi åkte upp igen var att de behövde bilder i dagsljus. Nu är det bara att vänta på besked som gäller, vilket lär komma i mitten av januari. Självklart ska det bli kul att se vad detta kan leda till, om det leder till någonting, men ärligt tycker jag att den roligaste delen av allt redan har hänt! Att bara bli uppmärksammad av en av Sveriges största modellagenturer och att få komma dit är helt otroligt kul.
Kom nyss hem efter att ha blivit upphämtad vid tåget. Nu ska jag byta om och sen sticker jag strax iväg på tjejkväll. Linnea och Madde ska firas! Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0