i will never win this game without you

Det är svårt att hindra faktumen att skolan tar upp allt för stor del av min vakna tid, att jag har näst intill noll inspiration till outfits, att jag har haft huvudvärk 3 av 4 dagar av veckan som gått och att jag varit tom på energi och motivation från att gå ut över mitt bloggande. Det är inte långt kvar tills mina sista skolarbeten för året är avklarade, och så fort det är gjort ska jag försöka hitta tid till annat, däribland bloggen. Behöver en näve blogg- och klädinspiration, men det kan inte vara så svårt att fixa. Ska försöka komma tillbaka så snart som möjligt med bilder, outfits osv att bjuda på!
Tills vidare får ni ha det så bra! Och se till att njuta av den efterlängtade helgen som kommer i morgon, vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0