Hej allihopa? Är allt bra med er? Med mig...

Hej allihopa? Är allt bra med er? Med mig är det super! Är rätt trött bara efter en dags skidåkning. Det var riktigt kul att åka igen! Det var ju ett år sedan jag senast åkte, så jag tänkte liksom shit hur ska det gå, tänk om jag inte kommer ihåg hur man gör? Men det gick bra faktiskt. Jag, Clara och Andrea (Claras storasyster) i åkte hela dan, åt lunch på ett mysigt ställe i backen. Stötte på några fyllon också, HAHHAH. Har spelat spel och nu kollar vi på tv. Jag känner på mig att jag inte kommer ha några problem med att somna ikväll, jag är riktigt trött. Imorgon åker vi nog skidor till lunch ungefär, och så åker vi hem på eftermiddagen. Vi hörs hörni, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0