i en sån här situation vill man bara slita av sig håret!

Rubriken är tillägnad Johanna Lundin, hahahhahah.


Hej på er! Har ni haft en bra dag? :)
Det har jag! Skolan var som sagt rätt slapp.
Gick till Espresso house med Annika, Emma och Ebba efter skolan. Det fanns ingen frapino, vilket var en stor besvikelse haha, och så gick det supersegt.
Sen gick jag och Annika och kollade runt på stan ett tag innan jag åkte hem. Stack direkt vidare till gymmet. Det var förvånansvärt mycket folk för att vara fredag. Vem tränar på en fredag liksom? tänkte jag, jag brukar själv aldrig göra det, men det var en hel del tydligen.
Nu har jag duschat, ätit och pratat med Clara. Det var riktigt länge sedan jag såg den tjejen!
Det var något konstigt med nätverket förut, det är därför det har dröjt ett tag innan jag bloggade, men nu verkar det fungera igen. Jag ska ta och kolla bloglovin osv nu, har skapligt många inlägg att läsa efter att ha varit borta nån dag.
Vi hörs hörni!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahhhhhha:D :P Klockrent!!!:P

2011-02-04 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0