iPhoneskal

Jag har redan ett antal skal till min iPhone, men jag är sugen på ett med stenar. Hade ju stenar ett tag på min gamla mobil, och det var så härligt hihi. Glittrigt och tjejigt!
Dessa fina finns på Cocoo. Finns även fler färger men det är någon av de här som jag skulle vilja ha.
Vilken tycker ni? :)


Alla kostar 245 kronor, det finns även till iphone 3g.




Annars är ju de här ett alternativ, hehe. Gjorda av äkta swarovskikristaller och kostar 5000 spänn styck :D Från Mirabling.
Det kanske är något som jag önskar mig i födelsedagspresent? Dock inte de med swarovskikristaller.. ;)

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

silver! :D<3

2011-02-18 @ 08:04:27
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0