it just keeps falling

Melodifestivalen tycker jag personligen var rätt kass, någon som håller med mig? Fast det var en låt som fastnade, Swingflys låt, hette den typ Me And My Drum? Lite glad och rolig låt sådär.
Resten av kvällen har jag sysselsatt mig med att kolla på kameror. Shit så många det finns alltså, för många. Har hittat en i alla fall, den verkar helt perfekt! Från början visste jag inte exakt vad jag ville ha för kamera, men jag har jämfört kompaktkamerorna jag har med systers systemkamera och kommit fram till att jag vill ha någonting mitt emellan. Den här kameran som jag har hittat nu verkar vara just mitt emellan. Kan visa er den i morgon :)
Ska sova rätt snart tror jag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0