like suicide

Jag kollade inte på melodifestivalen i lördags så jag vet knappt vilka låtar som var med. Den här låten hörde jag för ett par dagar sedan i alla fall. Hörde först att den inte hade gått vidare, men det behöver ju inte betyda någonting tänkte jag, eftersom svenska folket uppenbarligen har väldigt dålig musiksmak. Så jag gav den en chans och tycker nu att den är helt okej. Men sen kollade jag på ett klipp från när han sjöng live i melodifestivalen och då var den inte alls lika bra.
Så vi kör på en lyrics version här!
Like Suicide - Christian Walz


Vad tycker ni? Om ni redan hade hört den så kanske ni har ändrat uppfattning om den efter att har lyssnat på den utan att ha sett honom framför er? ;)
Låtens budskap är ganska likt många andra låtar (om jag nu tolkar det rätt), men texten var ändå väldigt annorlunda. I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0