Melodifestivalen

I morgon är det ju lördag vilket betyder melodifestivalen. Denna helg är det ju här i Linköping! Är det någon av er som ska gå?


Jag var på det för ett par år sedan, förra gången det var här i Linköping, och jag tyckte det var jättekul då. Jag tror inte att jag skulle uppskatta det lika mycket om jag gick i år, jag var ju ett par år yngre då jag gick, men det är säkert riktigt kul, speciellt för er som gillar sådan typ av musik.
Är det någon som vet vad det är för artister som är med i morgon? Det sitter en del reklamskyltar lite här och var i stan, men jag kommer inte ihåg vilka det var. Var det Eric Saade kanske? Aja, jag vet inte. Men skriv gärna om ni vet, det kan vara kul att veta vilka som är med även fast jag inte kommer kunna kolla.

Kommentarer
Postat av: juliciouz

vinnarna av dagens blogg finns nu uppe! :D

2011-02-18 @ 20:45:58
URL: http://juliahillgren.blogg.se/
Postat av: ullis(k)

eric saade skulle va med, typ sharliey klamp eller nåt ;)<33

2011-02-19 @ 19:57:38
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0