SÄLEN

Jag kom på att jag inte har berättat för er vad jag ska göra i helgen än, men rubriken har väl avslöjat en hel du nu.. I alla fall, jag ska till sälen med Clara!
Vi åker på fredag och hem söndag, så det blir ungefär en och en halv dags skidåkning. Skulle kanske kännas lite onödigt att åka upp och vara där två dagar, om det inte vore så att de har köpt en lägenhet där. Precis nybyggd så det är säkert superfin!
Har varit med dem i sälen två gånger förut, en gång för längesen, tror att vi var 8 år eller något då, och sen förra året också. Hahah, vi har failat på massa möjliga sätt, men de historierna tar vi inte nu.. ;) En del saker som inte är det minsta kul när man är just där, men som man kan skratta åt många år senare. Men som sagt, det tar vi någon annan gång..
Det kommer bli superkul i alla fall!
Har börjat värma upp lite redan nu, genom att ta fram alla skidgrejer, provat pjäxor osv. Tog fram mina mysiga vantar också!
Hah, gulligt!


Ska fortsätta ta fram en del saker nu.
En fråga till er så länge: Brukar ni åka skidor och i så fall ska ni göra det i år?


Jag ska ju till Österrike på sportlovet också, så det här blir en utmärk uppvärmning ;)

Kommentarer
Postat av: :)

jag ska till sälen på sportlovet! :)

2011-02-09 @ 22:05:04
Postat av: ullis(k)

jag åker till åre på sportlovet! Ska bli riktigt kul:))<3

2011-02-10 @ 12:54:35
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0