it has been a while since the two of us talked

Har fixat med en del till i morgon nu, och så har jag packat lite grejer. De ska fortsätta göra om trappan här hemma i morgon, de måste göra om vissa delar, så jag blir tvungen att sova hos mormor och morfar två nätter. Det luktar så himla starkt och det är farligt att andas in det där, speciellt att sova med det i luften två nätter i rad, så får bo hos mormor och morfar så länge. Jag tar troligtvis med mig min dator, men det kommer nog inte vara så jättebra uppdatering nu måndag-tisdag.
Har tänkt att sova rätt tidigt i kväll, känner mig riktigt trött. Skola i morgon då, känns ju rätt trist men vad har man för alternativ?
Godnatt allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0