VECKANS OUTFITS

1.




2.



3.




4.





5.



Har ni någon favorit?


Jag har faktiskt riktigt svårt att välja. 1:an tycker jag om för att jag gillar jeansen så mycket och tycker det var kul att jag hittade det där linnet som jag helt och hållet hade glömt bort. 2:an tycker jag om pga att koftan är så mysig och fin och jag gillar ringarna. T-shirten på 3:an gillar jag starkt, armbandet och jeansen med dragkedjorna på nummer 4 är snygga ihop och på 5:an tycker jag om ringarna + att tröjan är jätteskön. Så ja, den här veckan blev det nog oavgjort enligt mig ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker nog mest om 1:an. älskar ditt linne ;)

2011-02-18 @ 22:45:37
Postat av: ullis(k)

1: an!<3

2011-02-19 @ 19:58:56
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0