1a januari 2011

Godmorgon :)
Första inlägget för i år hihi..


Hade ni en rolig kväll igår?
Min var helt okej. Vi åt god mat, konkurrensen var hård ;) , spelade spel och sköt/ kollade på raketer. Lyckat att det spöregnade precis vid tolvslaget? Rena mardrömmen för de som älskar att smälla raketer. Vi fick fart på ett par stycken trots att det var så blött, men den stora lådan som pappa hade gick inte att tända på. Hah, lite surt sådär. Vi såg en massa fyrverkerier iallafall.
Nu har jag nyss ätit frukost, vaknade vid halv ett. Idag är en dag när nästan ingen förväntas göra någonting, vilket passar mig utmärkt. Jag tänker kolla på tv och ta det lugnt hela dagen.
Outfit från igår kommer upp senare. Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0