29e januari 2011

God morgon alla glada barn :) Alla er andra som är mindre glada också.

Hur är det med er?
Här är det helt okej, bara att det är tråkigt och blåsigt väder. Jag har tagit en lugn och slapp förmiddag, ätit frukost och chillat.
Vad har ni för planer för dagen?
De enda planerna jag har just nu är att träna lite senare. Innan det får vi se vad jag hittar på, hade tänkt följa med pappa och fixa en del saker men vi får se hur det blir med det.
Vi hörs hörni, ha en bra dag!
Ojoj, jag måste verkligen klippa mig. Ska göra det om någon vecka, har beställt tid. Tycker nästan att jag har för långt hår nu, slitet är det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: amanda

min dag har varit super :)

2011-01-29 @ 12:21:08
URL: http://acmt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0