iakttagen

När jag är på gymmet så springer jag på löpband ibland, vilket jag gjorde idag. Innan jag börjar springa så brukar jag alltid gå en minut först för att värma upp lite. När jag hade gått ungefär 45 sekunder idag så kom det en instruktör med en grupp på ca 10 personer som hade en introduktion. Han gick runt och visade för dem hur de skulle använda olika saker och så. Så då kom de fram till löpbandet som jag var på och han sa att det bara skulle kolla lite. Snacka om att jag kände mig iakttagen haha. De stod där ett par minuter när han visade hur man höjde farten, får bandet att luta osv. Jag ville inte börja springa, vilket jag egentligen skulle ha gjort, medan de stod där för då skulle det kanske verka som om jag ville imponera eller något. Så jag gick lydigt i några minuter extra ;)
När jag kom hem vid halv åtta så var jag helt utsvulten för jag hade inte ätit något sedan lunch + att jag hade tränat ju. Nu har jag precis tagit en dusch och slängt in lite kläder i garderoben.
Det är ingen idé att jag försöker sova än på ett par timmar, det kommer ändå inte funka. Ska sitta här och slappa ett tag, kanske kollar om det är något på tv.
Hoppas att allt är bra med er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0