chilla ner

Hej bloggen!
Om jag ska beskriva denna dag med tre ord så skulle det vara seg, jobbig och rörig, ingen toppendag som ni kanske förstår. Så just därför känner jag mig inte jättepigg på att blogga, så uppdateringen kommer kanske inte vara på topp idag, men vi får se.
Kom hem för ungefär en timma sen. Det var byggubbar precis utanför mitt rum som blockerade så jag ville inte gå upp dit ;) Nu har jag bytt om till myskläder, tvättat bort sminket och planerar att chilla resten av dagen. Vi har faktiskt inte mycket läxor alls nu. Till nästa vecka har vi läxa i NO och hemkunskap, och så har vi en rätt stor uppsats i svenskan och SO:n, men det är ett par veckor kvar så jag orkar inte ta hem och jobba något på den än.
Även fast vi inte har något speciellt i skolan den här veckan så lyckas jag inte riktigt slappna av. Det känns som att det är en massa saker jag borde göra, men jag orkar ändå inte med det nu.
Aja, nu ska jag försöka chilla ner lite. Vi hörs hörni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0