CROATIA, again

Jag bläddrade igenom mina bilder på iPhoto lite fort, och kom till bilderna från Kroatien i somras. Jag tänkte direkt "åh, jag vill tillbaka!", och sen slog tanken mig att ja, vi ska tillbaka.


Både sommaren 2009 och 2010 så gjorde vi ungefär samma resa. Vi flög till Treviso i Italien, bodde en natt där innan vi hyrde bil och åkte till Kroatien. Först bodde vi i en liten by vid vattnet som heter Moscenicka draga, och sen var vi en vecka ute på den fina ön Losinj.
I år så kollade vi (eller mina föräldrar) på massa olika alternativ till resa i sommar. Först var de inne på västra USA, typ San fransisco och LA, sen var de i stället inne på Portugal, Turkiet, Grekland och massa fler ställen. Men hittade ingeting som verkade helt bra.Tillslut blev det samma land, samma ö, samma stad, samma hotell, samma byggnad,.. i stort sett samma resa som förra året och året innan det. Hahah, lite komiskt.. Dock ska vi till en annan ö ett par dagar också, så lite nya ställen ska vi besöka ;) Men det känns faktiskt kul att komma tillbaka. Vi vet ju vad det är för ställe, och vi vet att vi verkligen gillar det. Det känns nästan som att komma hem igen haha :) Det kommer bli underbart skönt!
Men först har vi ju en annan resa inbokad, Österrike om bara tre veckor!

Kommentarer
Postat av: emma(ip)

cooling på bild :D(L)

2011-01-29 @ 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0