Dag 20 - den här månaden

Den här månaden var till början väldigt jobbig. Det var de sista veckorna i skolan och vi hade sjukt mycket på en gång. Läxor, prov, inlämingsuppgifter osv, man hade ingen ledig tid över huvudtaget.
Tillslut var allting avklarat iallafall och vi fick äntligen jullov. Det firades tillsammans med tjejerna i klassen. Vi gick och åt och sen paketlek hemma hos Annika. Efter det har jag fortsatt att träffa kompisar rätt mycket under lovet. Vi har ätit, kollat på filmer, hade en till paketlek, spelat spel, gått på stan och slappat.
Sen helt plötsligt var det ju jul också, det firades med familjen och släkten. Vi hade en mysig och lugn jul med massor av julmat och paket.
Nu i mellandagarna har jag också träffat kompisar, Ullis, Emma, Anna och Linnea. Har haft det kul som vanligt tillsammans med de tjejerna.
Igår avslutades den här månaden och året med nyårsfirande.
Det har varit både en stressig, rolig, mysig och lugn månad för mig. Har haft en hel del att göra, men samtidigt hunnit umgås med vänner och familj och tagit det lugnt.
Nu ser jag fram emot ett nytt år!





HAHAH, vi var tvungna att hitta på en provisorisk lösningen efter granproblemet ;) Det fick bli en av våra små silvertoppar istället för en riktigt gran.
Emilia goes jultomte :D





Ni är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0