Dag 22 - det här upprör mig

Okej, jag kanske inte blir upprörd av allt det här, mest irriterad.
Folk som säger åt en att inte göra någonting, men så gör de det själva. Folk som inte inser att det är de som har förstört allting. När någon smäller igen dörren när den går ut ur rummet man är i, fast det brukar jag själv göra när jag blir sur :p När man har beställt något på internet och så tar det mycket längre tid innan man får det än vad de har sagt. När man har beställt något men får fel och tvingas skicka tillbaka det. När man inser att man har blivit lurad/sviken av någon man litade på.
Listan kan säkert göras längre, men det är svårt att komma på saker nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0