gulligt

Hej :)
Jag verkar ha överlevt första skoldagen nu, fast jag måste erkänna att det var rätt tungt. Dagen kändes otroligt lång och seg.
Fick veta att vi ska byta SO-lärare den här terminen, vilket jag inte är det minsta glad över. I början gillade jag inte Mr Deltén, som vi har haft nu, utan jag tyckte bara att han var virrig och konstig. Han är fortfarande virrig, men nu tycker jag om honom. Men nehej, då så ska vi byta. Får se hur det blir, har aldrig förut haft läraren som vi ska byta till nu.
Hur har er dag varit? Det kanske inte är alla som har börjat skolan ännu?
Kom hem för ungefär en halvtimme sen och nu äter jag flingor. Vi hörs senare!
Gulligt, eller vad säger ni..? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0