just forget the world

Blogg.se verkar vara rätt segt nu så det tar ett tag att ladda upp inlägg och grejer.
Jag tänkte bara slänga in ett snabbt godnatt till er. Jag kommer nog sitta här ett tag till, det spelar knappt någon roll hur dags jag lägger mig i kväll, jag kommer i vilket fall som helst vara dödstrött i morgon, som vanligt efter lov. Så om ni ser en zombie på bussen så är det nog jag ;)
Jag känner mig inte alls taggad inför skolan i morgon. Jag har endast en anledning till att se fram emot det, det ska bli kul att träffa alla igen. Annars känns det bara riktigt surt. Jag har en bra anledning till att verkligen inte se fram emot det också, eller två faktiskt, denna termin har vi musik och hemkunskap (varannan vecka). Egentligen är det inget större fel på något av ämnena, men det är lärarna. Blä. Musikläraren är värsta läskig och hemkunspaläraren har jag aldrig haft men jag hatar henne ändå haha. Hon verkar helt störd. Och så kommer vi ha prov varje lektion på hemkunskapen, det står redan inplanerat i schemat. Nice (y)
Aja, sitter nog här ett tag till innan jag försöker sova. Vi får se om jag hinner blogga på morgonen i morgon, jag har en känsla av att jag kommer försova mig. Godnatt iallafall ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0