känner ni igen?

Känner ni igen personerna på dessa bilder? :)
På de första bilderna är det Allie från The City, bilderna är från Forever 21. På bilderna efter det är det Jess, också från The City, som ni säkert har sett i ett par av h&ms kataloger. På nästa bild är det hon från Top Model, men jag kommer fasen inte på vad hon heter. Någon som kan hjälpa mig?
På sista bilden är det Fo från Top Model, som var med i h&m-katalogen som kom ut i somras tror jag det var. Hittade ingen bra bild, men tog ett fint kort som någon hade tagit i katalogen haha.


Lite kul att se någon man känner igen när man bläddrar i en tidning eller kollar på någon hemsida. Många av er hade säkert redan sett Jess och Fo i h&m katalogerna, det var ett tag sedan jag såg det också liksom, men jag upptäckte Allie och Hon på Forever 21s hemsida för ett par dagar sedan bara. Lite skoj så där :)

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tänkte på det med Fo i H&M katalogen ganska coolt!



Hur har denna dag varit? :)

kram!

2011-01-19 @ 20:57:31
URL: http://acmt.blogg.se/
Postat av: amanda

jag tänkte på det med Fo i H&M katalogen ganska coolt!



Hur har denna dag varit? :)

kram!

2011-01-19 @ 20:57:32
URL: http://acmt.blogg.se/
Postat av: elisabeth

jag tror den där tjejen heter Nicole...;)<3

2011-01-20 @ 20:10:49
Postat av: elisabeth

jag tror den där tjejen heter Nicole...;)<3

2011-01-20 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0