MACARONS

Jag har alltid velat smaka dessa små bakverk, macarons/macaronger,  som ser ut som mini-hamburgare. För ett par dagar sedan så gjorde jag det också. Köpte sånna inne på Chocolat i stan. De var supergoda! Speciellt den med chokladsmak. Dock är de ganska dyra, de kostar 15 kronor styck samtidigt som de är ganska små, men det är det värt.
Och så finns de i massa olika färger och smaker!
Har ni smakat macarons? Vad tyckte ni om dem i så fall?

Det går säkert att göra egna macarons också, det måste jag testa någon gång.

Kommentarer
Postat av: yasse

OMG! Köpte du makaroonsen i lkgp eller?:P

Vart köpte du dom? :D

Jag är helt beroende utav dom... dom är sjukt goda?

Snälla berätta för mig vart liggar stället?:)<333333

2011-01-06 @ 23:28:52
URL: http://yasseghaffari.blogg.se/
Postat av: ullis(k)

goda men små:D <3

2011-01-07 @ 11:49:38
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0