sick of this

Är på allmänt dåligt humör idag, men det beror nog till viss del på någon som inte verkar ha i avsikt att göra min dag den bästa.
Ska sätta på Gossip girl nu igen och senare åka och träna. Jag är ju på allt annat än god väg att vända tillbaka dygnet. Men tack vare någon så kan jag inte åka och träna förrän klockan 6, vilket betyder att jag kommer hem vid halv 8 och då ska jag duscha och äta.. Ja, som sagt, allt är förvridet en aning. Lyckades ju inte gå upp så där jättetidigt i morse heller, så det är bara att ge upp hoppet om att jag inte kommer vara dödstrött i morgon.
Hoppas att ni har en bättre dag än vad jag har idag haha :) Vi hörs!
Förresten, tack för alla fina kommentarer! Ni lyser verkligen upp min dag, underbara ni! ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

svar: tack :) den är köpt i norge någonstans

2011-01-09 @ 17:28:33
URL: http://tildaahlstrom.blogg.se/
Postat av: emma(ip)

Kommer också va super trött imrn, men vi tar oss igenom dan tsm, de kommer nog bli en lång dag :*

2011-01-09 @ 19:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0