snart färdigt!

Hej bloggen!
Skolan var helt okej idag, rätt slappt.
Kom hem för en stund sen och såg att badrummet är nästan helt färdigt. Eller det ser färdigt ut, det är bara vatten och sånt som ska kopplas in tror jag. Jättefint blev det i alla fall :) Eftersom att det är jag och Cecilia som har rum på övervåningen så blir det typ vårt badrum, mahahah.
Ska träna om ett tag. Jag vet att det egentligen inte är så bra att träna två dagar i rad, men jag kommer inte kunna träna i morgon eller på fredag, kanske inte lördag heller, så jag kommer ändå ha tid att vila. Jag tar nog dock inte i så mycket idag eftersom jag tränade igår.
Hoppas att allt är bra med er, vi hörs!
Haha, iphone-gubbar för den som undrar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0