the end

Har kollat klart på andra säsongen av Gossip girl ikväll. Åh vad jag gillar slutet. Eller, en del av slutet, kanske en tredjedel. Såklart är det flera saker som gör en sjukt irriterad att man inte får reda på och som gör att man vill kolla på nästa säsong direkt, men jag gillar verkligen hur det slutade mellan Blair och Chuck. Jag tycker att det ska vara så också, Blair och Chuck alltså, inte att hon ska vara tillsammans med Nate eller någon annan. Känns lite sorgligt bara eftersom jag vet att de inte kommer vara tillsammans i alla evighet... ;)
Aja, tur att jag har nästa säsong också, tror inte att jag skulle klara av att vänta om jag nu var tvungen.
Ska nog gå och lägga mig strax. Puss och godnatt!
Like it's meant to be, right? ;)

Kommentarer
Postat av: emma(ip)

Såg också slutet idag, de var sååå bra, gilla verkligen nar de blev tsm, då var faktiskt chuck lite gullig:)<333

2011-01-05 @ 15:25:50
Postat av: ullis(k)

blait and chuck, chuck and blair!

2011-01-05 @ 18:36:02
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0