the one who didn't know who he was

Hej allihopa :)
Jag har gått runt hela dagen och känt mig seg, frusen och halvsjuk. Det är pga sprutan jag tog igår, det är vanligt att man får feber av det eller känner sig halvtaskig av det.
Jag tror inte att jag har haft feber, men riktigt seg har jag varit. Har också haft ont i ryggen, huvudet, foten och armen. Så ja, ni kan ju gissa hur pigg jag har varit. Man ska inte ta alvedon/panodil eller något sådan efter att ha vaccinerat sig heller, så det har bara varit att stå ut. Har varit allmänt frånvarande också, vilket en del av mina vänner kan intyga på ;)
Åkte och fixade pass efter skolan, min syster tog också spruta igår och hon verkade må precis som jag. Det blev en del tröttgarv när vi satt och väntade kan jag säga. Ni vet när man är riktigt trött och helt slut, så kan man börja skratta åt precis vad som helst? Typ så..
Passfotot blev svinfult som vanligt, men när jag skulle skriva min namnteckning då, herregud... Den blev ännu sämre än fotot, om det nu är möjligt. Det blev inga prickar över i, och jag heter tydligen Lindgreei, så såg det ut i alla fall. Aja, det är bara 5 år som jag tvingas stå ut med det.
Efter att ha ätit tårta och däckat i soffan framför Gossip girl i ett par timmar känner jag mig lite piggare i alla fall. Ska äta om ett tag, sen blir det att fortsätta slappa.
Hoppas att ni får en trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0