19 juli 2011

God morgon! Är allt bra med er?
Med mig är det bra, känner mig rätt mycket piggare än igår. Så snart är jag nog helt återställd, bara jag får grepp om tiden också... Igår när jag trodde att klockan var ungefär 2 så var den redan halv 6, haha.
Har haft en rätt slapp morgon än så länge. Har ätit frukost och tagit det lugnt ett tag, ska nog börja göra mig i ordning om en stund.
Apropå något annat. Under de veckor jag har varit utan internet och bloggen så har min blogglust bara växt sig större och större. Och det är ju alltid kul! Kännar att jag vill skriva och visa en massa olika saker på en gång! Kan lova att fortsätta visa bilder från resan, och jag ska också visa några grejer jag köpte där nere. Sen hittar jag förhoppningsvis några nya fräsha kläder på stan i veckan som jag såklart visar här, och så lägger jag troligen upp någon rolig klädinspiration också (behöver själv sådan). Och just det! Har lovat mig själv, och nu lovar jag er, att jag ska fixa en ny header också. Jag sa ju någon gång i våras att en helt ny design var på g, men hon som skulle hjälpa mig slutade med att göra designer sen. Headern jag har nu var tänkt att bara vara tillfällig medan jag väntade på den nya, men eftersom det inte blev av så har jag haft kvar denna. Men nu när jag ha lite nya och roliga bilder så ska jag se till att fixa en, så fort jag har fått en idé om hur den ska se ut... Men det löser sig!
Nu ska jag som sagt göra mig i ordning. Ska träffa Annika på stan senare. Men vi hörs hörni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0