5 juli 2011

God morgon!
Vaknade hyfsat pigg idag strax innan 10. Dock känns det som att det inte är långt kvar tills huvudvärken från igår kommer tillbaka, men jag hoppas på att den inte gör det.
Har nyss ätit frukost och nu ska jag sätta igång och skriva packlista. Idag blir en riktig fixar-dag för min del. Har en hel del att göra + att det bara är jag hemma, så jag kommer nog behöva fixa med tvätt och så också, se till att allt som behövs inför resan är rent.
Kommer försöka blogga så mycket jag hinner idag, men jag hoppas att ni har förståelse för om det inte blir riktigt 10 inlägg idag eller så, just för att jag har så mycket att göra.
Vi hörs, ha en bra dag!
Härliga grillkvällen med tjejerna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ska du åka? :)

2011-07-05 @ 21:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0