dreams don't turn to dust

Godkväll!
Tittar in här lite snabbt innan jag stänger av datorn för kvällen och så småningom går och lägger mig. Är klar med all packning nu, det är bara de sista grejerna kvar såsom necessär, med det slänger jag ner i morgon. Åker inte förrän strax efter lunch i morgon, så jag har tid att fixa med lite smågrejer.
För er som frågade så är det Kroatien jag ska till. I morgon flyger vi först till Italien, Venedig, och sover på ett hotell där i närheten och så sticker vi till Kroatien på torsdag. Där ska vi bo på 3 olika ställen. Först ett par nätter i orten Baska som ligger ute på en ö, och sedan en vecka på ön Losinj där vi har varit tidigare år, riktigt mysigt ställe! Sen ska vi bo någon natt på fastlandet också, i en ort som heter Moscenicka Draga där vi också varit tidigare. Ser verkligen fram emot att äntligen komma dit igen! Speciellt lilla staden Veli ute på ön Losinj, finns inget mysigare. Kommer bli så otroligt skönt!
Hinner skriva någon gång innan vi sticker i morgon, så vi hörs då. Puss & godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag åker till Kroatien på söndag :D

2011-07-13 @ 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0