FROM JC

Cardigan, 175 kronor (50%)
T-shirt, 99 kronor (50%)
Ja, jag gjorde trots allt några fynd igår! Av någon okänd anledning fick jag helt plötsligt ork att leta efter snygga grejer när vi gick i affärer igår, trots att jag alltid annars brukar ge upp letande redan innan jag börjat om det är rea.
Men ja, någon gång kan det alltså vara värt att leta ändå.
T-shirten har jag kollat på många gånger förut utan att ha köpt den, och så fort jag såg koftan kände jag att det var den som har saknats i min garderob senaste tiden. Först tvekade jag lite och undrade om jag senare skulle vilja ha på mig senapsgult, men sen tänkte jag jo, klart jag kommer vilja det! Kan nog rätt enkelt få till några simpla men snygga matchningar med den. Svart och vitt såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0