landa här hemma

Hej allihopa! Är allt bra med er? :)
Jag har haft två riktigt roliga dagar! Stack ju som sagt ut till Linneas land igår, och tillslut blev det jag, Annika, Anna och Linnea som var där. Vi har lagat mat, spelat spel, badat (vissa dårå, haha), skrattat och haft det riktigt mysigt! Som jag skrev så satt vi också inne i gårkväll/i natt och kollade på alla blixtar runt omkring oss. Tillslut kom blixt och åskknall nästan samtidigt. Mysigt, men lite småläskigt kan man tycka ;)
Idag, efter en riktigt stor brunch och ett par timmars slappande och fix där i huset, så stack vi hem mot Linköping. För mig var det bara hem snabbt som tusan och vända innan jag skulle in till stan igen. Kom rusande där, stressad som ett as, och hade nyss råkat blockera vägen för en och annan bil och cykel. En del sura blickar och tutande men jaja, vad ska jag säga. Tänker inte riktigt klart när jag är stressad, så är det bara, haha. Mötte i alla fall tjejerna vid bion, och det var ett bra tag sedan jag såg en del av dem, senaste gången var på skolavslutnings kvällen t o m. Alltid lika kul att se er tjejer! Då var det dags att se Harry Potter sen alltså. Det var ett bra slut om ni frågar mig. Ungefär som förväntat, men så var det en del detaljer som gjorde en extra glad haha. Dock känns det såklart väldigt tråkigt nu, att allt bara är slut. Men har nog inte riktigt smält det än.
Kom hem vid 9 och har nyss ätit och smått börjat landa här hemma efter att ha varit iväg. Har precis hoppat i myskläder och det jag känner allra helst för att göra just nu är att bara stänga av datorn och sätta på en bra film. Samtidigt har jag ett gäng inlägg på bloglovin + ett antal andra bloggar att läsa, så det kanske slutar med att jag sitter uppe med datorn ändå... Jaja, vi får se. Kan inte garantera något mer inlägg från mig ikväll i alla fall.
Hoppas att ni har haft det bra allihopa, ska se till att blogga en del i morgon. Puss på er!
Bjuder på ett par snabba bilder tagna i går/ idag.
Det där, plus ett gäng pannkakor så är man mätt ett bra tag framöver ska ni se!
Ni är allt för bra tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0