Norge

Hej allihopa!
Efter en skön springtur, med en oväntad regnskur, så har jag nyss ätit och duschat. Resten av kvällen ser ut att bli slapp och skön för min del, det kan behövas. Tv, film eller dator är vad jag kommer sysselsätta mig med skulle jag tro.
Kom på att jag inte nämnt det som hände i Norge igår här på bloggen, men det hade nog inte krävts ändå för att alla ni nu skulle veta precis vad jag menar. Måste säga att det är så ofattbart hemskt och helt fruktansvärt för alla, speciellt för de som tvingades vara med om detta och för de som har förlorat familjemedlemmar eller vänner på grund av en mans så oerhört brutala, hemska och fullkomligt onödiga handlingar. Mina tankar finns hos er Norge och alla drabbade.
Ni får ha en fin kväll allihopa, sköt om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0