nytt & redigeringar

Av någon okänd anledning hade jag helt plötsligt en hel del att göra ikväll, därav den inte allt för höga uppdateringen. Dock har det mesta ändå haft med bloggen att göra. Har nämligen fixat en ny header, och sen suttit och pillat med småsaker och ändringar, vissa mer märkbara än andra. Ibland kan det ta ett tag för en ny header och andra ändringar i stilmallen att komma upp, så om ni ännu inte ser någon förändring så kommer det nog inom snart framtid. Är inte sådär överdrivet nöjd med headern, men jag blir aldrig riktigt nöjd när det gäller bloggdesign och liknande, så det är inte mycket mer att göra.
Har även suttit och övervägt om jag ska orka kolla igenom de små videosnuttar jag filmat i Kroatien och sedan eventuellt klippa ihop dem till en video. Är det något ni skulle uppskatta? Skriv en kommentar i så fall, så kan jag kolla igenom de små filmerna och se om det är något som går att använda.
Ska strax stänga av datorn för kvällen, så jag säger god natt till er nu. Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

GÖR EN FILM :d

2011-07-21 @ 12:26:08
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0