påbörjat men inte avslutat

Denna dag har haft en riktigt seg start för min del. Som ni ser har jag inte uppdaterat något mer efter inlägget jag skrev i morse (eller ja, det var väl nästan lunchtid) och anledningen till det är att jag helt enkelt inte orkat. Sedan jag skrev senast har det inte hänt särskilt mycket här över huvudtaget. Jag har börjat läsa alla inlägg på bloglovin som har samlats på medan jag har varit borta, men inte orkat läsa de sista. Jag har fört över bilder till datorn, men inte orkat sortera, redigera eller publicera dem här. Jag har slängt ut alla kläder från väskorna, men inte orkat sortera vad som ska tvättas och inte. Jag har alltså påbörjat det jag måste göra, men inte orkat avsluta någonting. Det känns som att jag har världens jetlag efter gårdagens hemresa, men grejen är att det är ju ingen tidsskillnad mellan Sverige och Kroatien. Där sprack den bortförklaringen, ungefär.
Nu har jag i alla fall fått i mig lite lunch vilket förhoppningsvis ger mig lite mer energi, och huvudvärkstabletterna verkar ge lite effekt nu så huvudvärken börjar nog släppa snart. Nu ska jag ta och avsluta det jag har påbörjat, kanske fota något jag har köpt och sen se till att bjuda på lite bilder här. Det vill ni väl se? Jag har ju mängder! Kan börja med en liten bild tagen vid poolen i underbara Punta på ön Losinj.
Hoppas att ni har förståelse för den hittills sega uppdateringen, men jag ska se till att komma igång nu lite mer framåt kvällen. Ni får ha en fortsatt bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0