PROMISES

Hej fina ni!
Det känns som att jag inte har uppdaterat så mycket här idag, men nu när jag kollar efter så är detta ändå det sjätte inlägget för dagen. Med tanke på mitt tillstånd, dvs seg i huvudet, virrig och helt upp-och-ner-vänd, så är väl det rätt bra. Dock kan jag lova att uppdateringen kommer blir bättre allt eftersom jag piggnar till och förhoppningsvis kommer den ligga på normal nivå väldigt snart. Dock blir det ju ofta så nu under sommaren att uppdateringen går upp och ner rätt mycket med tanke på att man sticker iväg då och då, men så fort jag är hemma så ska jag se till att blogga ordentligt.
Nu är det i alla fall hög tid för mig att sova. Jag som har varit riktigt trött hela dagen har nu blivit om möjligt ännu tröttare. Snart tror jag att jag kommer in i något läskigt halv-medvetslöst tillstånd om jag inte går och lägger mig. Stackars Annika som tvingats lyssna på mitt meningslösa pladder på facebook, hahah.
Nej, nu säger jag godnatt! Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0