regnskurar

Hej bloggen!
Det blev en trevlig sväng på stan med Annika nu på eftermiddagen. Fick med mig ett par påsar hem också, visar grejerna efter att jag har fotat dem. Dock delar jag nog upp det i två olika inlägg.. men det märker ni.
Kom rakt under ett regnoväder när jag började cykla hem, och det följde efter mig hela vägen. Så småningom tilltog regnet också och det blåste rejält. Det som först hade varit några enstaka regndroppar blev till ösregn. Det var en skapligt kall, trött, genomblåst och blöt Emilia som kom innanför dörren sen kan jag säga.
Nu har jag satt på mig min sköna jumpsuit och ska bara ta det lugnt här framför datorn ett tag, kanske resten av kvällen också.

Ni får ha det så bra allihopa, kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0