upp och ner

Hej hopp!
Denna dag har gått väldigt segt, men samtidigt otroligt snabbt. Jag har knappt hunnit med att göra någonting, samtidigt som jag ha suttit vid datorn hur länge som helst. Allting har varit upp och ner. Och sen rätt var det var så var klockan 7. Som tur är är det inte bara jag som verkar snurrig, utan hela familjen här hemma är helt lost haha.
Tog en dusch för ett tag sedan med hårinpackning, det behövs verkligen efter ett par veckor med bad i Kroatien kan jag säga. Vattnet där är ju så otroligt klart och turkost i färgen, och det beror till stor del på den höga salthalten i vattnet. Så även fast det är riktigt härligt så sliter det något oerhört på håret.
Har nyss ätit och nu ska jag ta och kolla senaste avsnittet av favoritserien, Pretty Little Liars. Förra avsnittet slutade så otroligt spännande så det var verkligen oschysst att tvingas vänta så länge för att se nästa. Ska springa ner och hämta lite godis också, måndagsgodis ni vet?
Ha en fortsatt bra kväll allihopa, puss!
Ja, jag är precis lika trött som jag ser ut, om inte tröttare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0