you don't need permission

Hej allihopa!
Sorry för att jag inte uppdaterat under kvällen. Dagen och kvällen har i alla fall spenderats med Anna. Vi har bakat, gjort mat, kollat på film, slappat vid datorn och dunkat musik. Fest hos Mange, haha. Har haft en riktigt skön dag!
Kom hem från Anna vid 11 och har nyss tagit en dusch. Nu har jag tänkt käka jordgubbar och kolla runt här på datorn ett tag innan jag släcker och säger godnatt.
Har planer inför morgondagen, men jag hinner nog skriva innan vi sticker så det kan jag ta då. Om jag hinner ska jag tidsinställa ett par inlägg till i morgon, annars kan ni räkna med mobilinlägg.
Nu säger jag godnatt i alla fall! Puss och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0