1 juni 2011

Hej hopp alla barn! Hur är läget? :)
Med mig är det nästan prima, aningen trött bara. Kom nyss hem efter en riktigt rolig tältning med tjejerna! Vi har gjort allt möjligt, allt från att ha släpat packning, mat, grill + ett tält genom stan och sedan på bussen till att byta om på en öppen äng och sen väcka stackars människor genom att köra fyrhjuling vid midnatt. Har haft riktigt roligt i alla fall. Trots en del missar och hinder vi stött på så blev det väldigt lyckat tillslut. Det här kommer garanterat göras om!
Min kamera laddade ur nästan direkt igår, men jag har tagit en del mobilbilder och så fort Annika har lagt upp de andra bilderna vi har tagit så kommer de upp här också.
Nu ska jag duscha och sen mest ta det lugnt. Hade tänkt att träna men vi får se hur det blir med det.
Hoppas att ni har haft det bra i alla fall. Vi hörs, kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0