12 juni 2011

Godmorgon! Hade ni en trevlig kväll igår? :)
Det hade jag! Clara och hennes familj kom som sagt hit för middag igår. Åt och pratade i ett par timmar och sen kollade jag och Clara på ett par avsnitt av House.
Vaknade upp relativt pigg och glad idag. Käkade en god frukost innan jag satte mig här vid datorn. Jag har inte mycket planerat för dagen vilket känns jätteskönt. Har bara ett par små saker jag ska fixa med men sen har jag hela dagen på mig att göra precis vad jag vill. Åh, sådan sommarkänsla! Just nu känns det faktiskt som att sommarlovet redan har börjat. Det har det ju på sätt och vis, om man bortser från att vi ska städa ur skåpen och ha ett par timmars klassaktivitet innan det på onsdag är dags för avslutning. Men just det här att ha nästan en hel dag utan måsten och saker som ska göras ger verkligen känslan av sommarlov. Inte långt kvar nu...

Hoppas att ni får en bra dag allihopa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0