13 juni 2011

Good morning sunshines!
Solen sken in genom fönstret när jag vaknade i morse, så jag hoppas på att det blir varmt och skönt idag. Vi ska ju som sagt till Valla och ha vattenkrig och köra minigolf, haha. Dock var det inte vi själva som fick välja vad vi skulle göra denna gång, men det blir säkert kul.
Om ett tag ska jag sticka, jag och Ebba är nämligen så duktiga att vi tänker ge oss på att cykla dit. Jo, det är skapligt långt, 9.3 km för att vara exakt, men vi startar i god tid så vi borde hinna dit. Om något skulle gå fel så har vi sagt att vi ska se det som ett litet äventyr, haha. Nej men det ska nog gå bra.
Ha det fint allihopa, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0