22 juni 2011

God morgon! Är allt bra med er? :)
Med mig är det bara bra. Kom hem runt 11 igår efter ett par dagar i Göteborg. Hann bara landa här hemma, prata lite med syster och mami, göra mig i ordning och sen somnade jag runt 12, direkt när jag la mig i sängen. Vaknade upp hyfsat pigg idag och har nyss ätit frukost.
Hade i alla fall ett par riktigt roliga dagar i Göteborg med fina Annika! Vi har varit på Liseberg, knallat runt på stan, ätit haha, hittat en ny favoritserie, handlat och chillat hemma i hennes systers lägenhet. Har haft det riktigt mysigt! Har dock inte varit superaktiv med kameran precis, men har tagit ett par bilder i alla fall som kommer upp här under dagen.
Vi hörs, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0