23 juni 2011

Good morning! Hur är läget? :)
Med mig är det prima. Låg vaken ett tag tidigt i morse efter att ha vaknat av att regnet smattrade mot rutan, men jag lyckades somna om till slut. Hoppade istället upp pigg och glad ur sängen för ungefär en timme sedan. Har ätit frukost, fixat lite smått och hunnit checka bloglovin.
Idag är det slappande, städning och packning som står på schemat för min del. Vi sticker till landet ikväll, brukar alltid fira midsommar där ute, och innan det vill jag ha hunnit städa lite så man slipper komma hem till detta stök sen.
Ska fota det sista jag köpte i Gbg också. Har en sak kvar att visa, förutom några små sminkgrejer, så det kommer upp någon gång under dagen.
Ha det bra hörni, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0