27 juni 2011

Aloha!
Är det bara jag som tänker på Lilo & Stitch så fort jag hör ordet aloha? Åh, det är så bra ju! Typ favoriten när jag var liten. Och jag kan fortfarande hela låten... Hahahah.



Godmorgon i alla fall!
När jag vaknade i morse inbillade jag mig att jag var morgonpigg och redo för att sticka ut och springa, så ja, jag stack ut och sprang helt enkelt. Det är bra mycket tyngre att springa på morgonen tycker jag, men nu mera är jag övertygad om att det ger en riktigt bra start på dagen. Nu känner jag mig pigg och på bra humör, trots att jag är rätt trött i kroppen.
Har nyss duschat och nu har jag tänkt fixa några tidsinställda inlägg som ska komma upp under dagen, så fort jag vet vad jag ska skriva.. Sticker nämligen en sväng till Norrköping med Anna och Daniela efter lunch!
Vi hörs hörni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0