6 juni 2011

God morgon :) Hur är läget?
Med mig är det prima. Känner mig utsövd och har nyss ätit frukost bestående av god frukt. Just nu springer jag runt och fixar med lite allt möjligt här hemma, bl a så lägger jag inte en massa kläder i garderoben, tömmer väskor och påsar som har samlats på skrivbordet, byter sängkläder och plockar undan grejer.
Idag blir nog en liten fixar-dag för min del och senare hinner jag nog ta det lugn och njuta av sista lediga dagen på denna långhelg. Ska träffas någon gång under dagen och göra klart det sista till vårt tv-program vi håller på med i so:n, det ska nämligen vara klart i morgon.
Vi hörs senare hörni, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej! :D

2011-06-06 @ 11:27:18
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-06 @ 11:36:23
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0