BY ME

Har myst framför Gossip girl ett tag nu. Jag visste att denna stund snart skulle komma, men jag har verkligen fasat inför den; jag har sett klart på fjärde säsongen. Usch så sorgligt det känns, vill inte att det bara skulle sluta sådär. Kommer inte klara av att vänta på nästa säsong.

Ska göra mig i ordning för att sova nu. Känner att jag vill vakna hyfsat tidigt i morgon, eller i alla fall inte allt för sent, för att i god tid hinna ta itu med saker som måste göras.
God natt och sov sött!
By me.

Jag hoppas på att ni är söta nog för att inte kopiera bilder här utan att fråga, så jag chansar på att inte behöva sätta ett stort copyright märke på alla mina bilder. Bilderna förlorar så mycket kvalitet om jag ska hålla på att dra dem genom dåliga redigeringsprogram såsom picnik innan jag publicerar dem här, så jag hoppas på att slippa bli tvungen att göra det. Men jag kan garantera att ni kommer få kopiera så fort ni frågar mig och sen sätter ut var bilderna kommer i från, gäller även i fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0