later than expected

Hej på er!
Det tog mer än 5 timmar för dem att bli klara på sjukhuset, så därför väntar vi med att åka till landet tills i morgon. Ska som sagt fira midsommar där, tillsammans med ett par kompisar till familjen som vi brukar göra. Vi åker alltså dit på morgonen i morgon, men vi kommer troligen hem redan på lördag. Jag tar inte med min dator för jag kommer ändå inte ha tid att uppdatera i morgon, och dessutom så är både internet och övrig täckning riktigt seg där ute så det går inge vidare ändå. Jag bloggar troligen från mobilen någon gång under dagen, men annars hörs vi på lördag. Ni får ha en toppenbra midsommar allihopa! Puss & godnatt ♥
Fina & saknade tjejer det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0