REDO

Hej på er!
Har kollat på tv och myst, och resten av kvällen har gått åt till att packa. Hoppas på att jag har fått med allt nu men jag är för trött för att orkar kolla igenom allt en sista gång.
I morgon bär det alltså av till Göteborg med Annika! När vi har kommit fram blir det en sväng på stan och sen sover vi hos hennes syster. På måndag blir det Liseberg, troligen tisdag också, och så kommer vi hem tisdag kväll. Är sjukt peppad! :)
Har knappt hunnit tidsinställa några inlägg åt er, men vi kan se det som en välförtjänt bloggvila. Eller ja, jag kommer väl uppdatera från mobilen ett par gånger per dag, så vi kan säga uppdatering på halvfart.
Vi hörs alltså från mobilen nu under de dagar jag är borta, och sen ordentligt igen när jag kommer hem på tisdag. Ni får ha det så jättebra, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0