sunday always comes to late

Hallå! :)
Idag känns det som söndag. Ja, klart och tydligt; det är söndag. Var söndags-känslan kommer ifrån vet jag inte, men på något sätt känns det som att kroppen är övertygad om att det är söndag. Men är det söndag? Inte? Jo, klart det är söndag! Hahah, en liten monolog. Lyckades klämma in ordet söndag 6 gånger också...
Har i alla fall haft en skön dag med Anna och Linnea. Vi har bakat och kollat på en söt liten film.
Ska strax äta och sen känner jag att jag måste ut och göra någonting. Har för mycket energi för att jag någonsin ska lyckas somna. Men träna kan jag ändå inte göra, gjorde ju det igår. Vad fasen ska jag göra då? Åh, jag lyckas inte släppa det där med att ha en liten monolog för mig själv.
Ska börja med att måla naglarna i alla fall. Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0