svensk sommar när den är som bäst

Hej på er!
Fyfan vilket väder, rakt ut sagt. Regn, regn och regn. Det slutade regna för ett tag sedan vilket tände ett litet hopp om att det skulle kunna bli hyfsat bra väder idag trots allt, men nejnej. Det var tydligen bara en tillfällig paus för nu har det satt igång igen. Tummen upp för svensk sommar, eller?

Jag sa hela förmiddagen att jag skulle sätta igång och fixa lite här direkt, packa upp väskor och så så att jag blev av med det på en gång. Men nej, det tog visst ett tag för mig att komma igång. Nu är jag nästan färdig i alla fall. Har fotat lite grejer jag har köpt också så det kommer nog upp här senare.

Har tänkt sticka ut och springa snart, men jag får se hur det blir med det. Vågar man sticka ut när regnet har tagit en paus och hoppas på att uppehållet varar ett tag? Det är väl att ta en risk, minst sagt, men jag känner att jag vill komma ut lite. Kommer säkert lyckas pricka in så att jag får värsta skuren under hela dagen rakt över mig... Men det kanske det är värt. Aja, en liten dusch skadar väl inte?
Ha en fortsatt bra dag hörni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0